« Vissza a számhoz

Fókuszban a fenntarthatóság és az újrahasznosítás

Interjú Tamás Áronnal, a Tetra Pak Hungária Zrt. key account igazgatójával

A Tetra Pak 1989-ben alapította magyarországi vállalatát, és három és fél évtizednyi működésük alatt mára a legtöbb hazai élelmiszergyártó vállalattal kapcsolatban állnak. Fejlesztéseiknél irányelv a fenntarthatóság, az újrahasznosítás, a minél kisebb környezeti terhelés – mondja Tamás Áron key account igazgató & office manager, akitől az interjúban megtudtuk azt is, várhatóan milyen csomagolásból isszuk majd a tejet 20-30 év múlva.

A környezettel, a társadalommal és a beszállítókkal való jó kapcsolat fenntartása mellett mennyire nehéz ma jövedelmezően termelni és növekedést felmutatni ebben az iparágban?

Az alapítás óta folyamatosan fejlődik a Tetra Pak Magyarországon, és tevékenysége nem korlátozódik csak a magyar piacra. A budaörsi gyáregységünk gyártja például kizárólagosan a világ összes piacára a Tetra Recart-ot, amely bizonyos élelmiszerek esetében alternatív csomagolási megoldást kínál a fém, illetve üveges konzerv csomagolással szemben, és amit pl. paradicsom passata, állateledel, bab, borsó konzerv esetében használnak.

A teljes cikk csak az előfizetőink számára elérhető. Profiljánál válasszon egy előfizetői csomagot!