A tejágazatban dolgozó valamennyi vállalkozás pozícióját erősítjük

Interjú Balázs Ildikóval

A Tej Terméktanács egy olyan nyitott szakmai szervezet, amelynek a termékpálya bármely szereplője tagja lehet. A tejtermelők és a feldolgozók mellett néhány éve a kereskedelmi szektor felé is nyitott a szervezet. Az Auchan Magyarország Kft. az elsők között élt a lehetőséggel, és vált taggá. Az alábbi interjúban Balázs Ildikó külső vállalati kapcsolatok igazgató a közös munka tapasztalatairól, a hazai tej és tejtermékek forgalmazásnak előnyeiről, a sajátmárkás termékek piac szerepéről, a digitális marketingről és sok más érdekes és fontos témával kapcsolatban osztja meg gondolatait a lap olvasóival.

2014. január 31-én lépett be az Auchan Magyarország Kft. a Tej Terméktanácsba. Ön immár második ciklusát tölti elnökségi tagként. Hogyan tudja értékelni egy a kiskereskedő szemszögéből „új” típusú szakmaközi munka első 8 évét?

2014-ben, amikor beléptünk a Terméktanácsba, közös célokat fogalmaztunk meg, az együttműködést pedig olyan témákban határoztuk meg, amelyek minden piaci szereplő számára fontosak voltak. Rengeteg marketing, közösségi munkát fektettünk abba, hogy népszerűsítsük a tejfogyasztást a lakosság körében. Például elkezdtük használni a tejszív logót, egységes és erős üzeneteket dolgoztunk ki, amelyeket jól megválasztott csatornákon keresztül, hatékonyan juttattunk el a fogyasztókhoz. 

A teljes cikk csak az előfizetőink számára elérhető. Profiljánál válasszon egy előfizetői csomagot!