« Vissza a számhoz

Erős márkák, erős Magyarország – Bemutatjuk a Magyar Márkaszövetséget

Interjú Fekete Zoltánnal, a Magyar Márkaszövetség főtitkárával

Olvasóink már jól tudják, hogy lapunk a tejágazat legfontosabb szereplőinek rendszeres szerepeltetése mellett időnként egyéb ágazati vagy szakmai képviseletek bemutatására is törekszik. Az alábbi interjúban Fekete Zoltánnak, a Magyar Márkaszövetség főtitkárának tettünk fel olyan kérdéseket, melyek a teljes hazai FMCG-piac, így a tejágazat számára is relevánsak, érdekesek lehetnek.

Kérem, mutassa be röviden önmagát és a szervezetüket!

Először is köszönöm a lehetőséget, mert fontos, hogy a hazai érdekvédelmi szervezetek tudjanak egymásról, hogy adott esetben akár sikeresebben lépjenek fel egy-egy közös ügy érdekében. Én 56 éves vagyok, nős, két gyerekkel, bölcsészként végeztem, ehhez képest az elmúlt 25 évben „fizetett érdekvédő” vagyok a Márkaszövetség főtitkáraként.

A teljes cikk csak az előfizetőink számára elérhető. Profiljánál válasszon egy előfizetői csomagot!