Kiemelt pártoló tagok:

tetrap

vitafort

kandh

970x90-1

Közösségi marketing

A közösségi agrármarketing tevékenység olyan marketingtevékenység, amely túllép a vállalati marketingmunkán és azt egy adott ágazat, termelői csoport vagy régió számára, azok érdekében, annak érintettjeivel együttműködve végzik.

 

A közösségi marketing tevékenység ebben az esetben a tej és tejtermékek piacbővítésének segítését, a termékek piacbővítése céljából végzett tevékenységet, az állami támogatások hatékonyabb felhasználásának erősítését, mint indirekt támogatási formát jelent.

 

Tej és tejtermék ágazat szereplői számára az Alapítvány a következő területeken nyújt segítséget: a korszerű kereskedelmi módszerek terjesztése, a marketingszemlélet erősítése, az ország tej és tejtermék kínálatának formálása, a termelők, kiemelten a kis és közepes vállalkozások, valamint a feldolgozók és a forgalmazók piaci munkájának segítése, támogatás a versenyképességük növeléséhez.

 

Az Alapítvány később kialakítandó marketing programja olyan több akcióból álló marketing intézkedéscsomag lesz, mely több, egymásra épülő vagy egymást kiegészítő marketingeszköz alkalmazásával valósul meg egy koherens stratégia mentén, és amely hozzájárul az érintett termékről szóló tájékoztatás javításához, ezáltal a termékek népszerűsítéséhez.

 

A közösségi agrármarketing, illetve annak támogatása mindig is az agrárpiaci rendtartás eszközrendszere közé tartozott.

 

Az Alapítvány a hazai tejágazatban információs, kommunikációs, oktatási, gazdaságfejlesztési, jogvédő és érdek-képviseleti tevékenységet támogat.