Kiemelt pártoló tagok:

tetrap

vitafort

kandh

970x90-1

Marketing

 

IV. Magyar Sajtmustra - Sajtótájékoztató - 2016. szeptember 23.

 

A rendezvény támogatója a Tej Terméktanács.

 

A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács 2016. évi Tej Világnapi rendezvénysorozatáról készített sajtóközlemény a csatolt dokumentumban érhető el.

Beszámoló a Közösségi Marketing Alap 2015. évi felhasználásáról

 

A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanácsnál működő Közösségi Marketing Alapba történő befizetésről szóló piacszervezési intézkedés kiterjesztéséről szóló 2/2015. (II. 6.) FM rendelet 4. § (2) bekezdése alapján a szakmaközi szervezet minden év május 31-ig köteles honlapján nyilvánosságra hozni beszámolóját a Közösségi Marketing Alap előző évi felhasználásáról. Jelen beszámoló a Közösségi Marketing Alap 2015. évi felhasználását mutatja be.

 

 

Tej. Szívvel-Lélekkel! Nyereményjáték Szabályzat

 

Gyűjts össze 100 tejszívet és nyerj egy játszóteret!

 

Keresd a tejszív logót az akcióban résztvevő UHT tejes dobozokon!

 

Iskolai edukáció 2015-2016.

 

Tej. Szívvel-lélekkel! címmel iskolai edukációs programot indított a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága, a Földművelésügyi Minisztérium, valamint a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács mintegy 100 általános iskolában, 2015. december és 2016. február között. Ennek során a gyermekek, valamint az oktatásukban résztvevő pedagógusok megismerhetik a tej útját a tejtermelő gazdaságoktól a boltokig, a „Tej-szív” logó és az ovális bélyegző jelentőségét, valamint kitölthetnek egy kvízjátékot a kampány ismeretanyagára vonatkozó kérdésekkel. Érdekesség, hogy a program részeként kifejlesztettek egy 2D típusú, tej témájú játékprogramot is. 

 

A programról szóló közlemény, valamint a nyereményjáték szabályzata  a csatolt dokumentumban érhető el.

 

Folytatódik a tejkampány

 

Folytatja a magyar tej és tejtermékek fogyasztásának ösztönzésére indított kampányát a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága. A kampány célja a tudatos vásárlás fontosságának hangsúlyozása, a fogyasztásélénkítés és a helyi értékek védelme. A promóciós kampányban a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága, valamint a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács az áruházi kóstoltatás mellett integrált kommunikációs kampányt is indít, melynek központjában a tejszív logó népszerűsítése mellett a fiatalabb generációk szemléletformálása áll. 

 

A Völgy Vidék Sajtút Etyeki Sajtútállomásán 2015. december 9-én tartott sajtótájékoztatón készült fotók itt tekinthetők meg:

 

 

Iskolai edukáció 2015-2016. Facebook nyereményjáték 

 

Magyar Tej Hét

 

A Lidl Magyarország a Tej Terméktanáccsal partnerségben, a magyar tejágazat nehéz helyzetének javítása érdekében, a hazai tejek népszerűsítésének céljából 2015. október 19-29-e között a polcokon elérhető magyar származású tejeknek kiemelt megjelenési lehetőséget biztosít.

 

A Magyar Tej Hét célja, hogy az áruházlánc a Tej Terméktanáccsal együttműködve minél szélesebb körben megismertesse a kiváló minőségű hazai tejkínálatát, ösztönözze a vásárlókat a magyar tejfogyasztásra, ezáltal támogatva a magyar tejtermelőket, a nehéz és küzdelmes helyzetben lévő magyar tejágazatot. 

 

 

OMÉK Beszámoló 2015.

  

A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács 2015. évben ismét kiállítóként vett részt Magyarország legnagyobb múltú mezőgazdasági seregszemléjén, a 77. OMÉK-on.

 

A több mint 90 ezer látogatót számláló OMÉK-on célunk volt egy olyan stand kialakítása, amely egyszerre edukál, lehetővé teszi a látogatók aktív részvételét, valamint szórakoztat. Ennek megfelelően a látogatók gyakorlatilag „játszva szórakozhattak” a Tej Terméktanács kiállítási területén.

 

A látogatók a standon végigjárhatták a tej útját, illetve annak különböző állomásait. A réten legelő tehenektől eljuthattak az utolsó pontig, ahol már a feldolgozott, friss tejet „vehették le a polcokról”.

 

A standot ennek a gondolatnak megfelelően hat részre osztottuk. A hat állomáson különböző érdekes feladatok és szórakoztató események várták a vendégeket. Mire a tej útjának végére jutottak, nemcsak számos érdekes információt tudtak meg a tejről, hanem egyúttal élményekkel gazdagodva bejárták a Tej Terméktanács standjának teljes területét.

 

Valamennyi látogató – aki felkereste a standot – egy „Tejkalauz” című füzetet kapott. A füzet tartalmazta a stand állomásait, amelyeket felkeresve a feladatok helyes elvégzése után kaptak egy-egy igazoló pecsétet. Miután összegyűlt az első öt állomás pecsétje, a látogatók felkereshették az utolsó állomást, a tejbárt, ahol mindenki elfogyaszthatta jól megérdemelt jutalmát, egy-egy pohár finom frissítő tejet.

 

A kiállításról szóló beszámoló a csatolt dokumentumban érhető el.

 

 

Attachments:
Download this file (OMÉK BESZÁMOLÓ.pdf)OMÉK BESZÁMOLÓ.pdf[ ]2284 kB

A Tej Terméktanács fogyasztásösztönző akciói a kiskereskedelmi áruházakban 2015 tavaszán